§ 1
Postanowienia wstępne
1. Sklep internetowy Pixel Park, dostępny pod adresem internetowym www.pixelpark.com.pl,
prowadzony jest spółka pod firmą Tiperera sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Bosaków 5A/LU86, 31-476 Kraków, NIP: 6793135398, KRS: 643558. Usługi są świadczone pod adresem: ul. Wrocławska 28, Kraków
2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i Przedsiębiorców i określa
zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za
pośrednictwem Sklepu oraz określa zasady i tryb zawierania z Przedsiębiorcą
Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu,
której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową.
2. Sprzedawca – spółka pod firmą Tiperera sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Bosaków 5A/LU86, 31-476 Kraków, NIP: 6793135398, KRS: 643558, świadcząca usługi pod adresem ul. Wrocławska 28, Kraków
3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną,
wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
internetowym www.pixelpark.com.pl
6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
9. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
13. Rezerwacja – Proces dokonywania wstępnego zabezpieczenia terminu i czasu wykorzystania biletu wstępu na gry w Pixel Park w zamian za zapłatę określonej kwoty.
14. Rezerwacja indywidualna- Rezerwacja dokonywana przez pojedynczego klienta na wybrany termin i godzinę za pomocą strony internetowej pixelpark.com.pl na wybraną liczbę osób.
15. Rezerwacja grupowa – Rezerwacja dokonywana za pomocą adresu e-mail, telefonicznie lub osobiście na jedną z ofert dla grup zorganizowanych (przyjęcia urodzinowe, imprezy firmowe, wyjścia szkolne).
16. Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony na rzecz Klienta, w oparciu o niniejszy Regulamin;
17. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
1. Adres Sprzedawcy: Tiperera Sp. z o.o. ul. Bosaków 5A/LU86, 31-476 Kraków, miejsce świadczenia usług: ul. Mazowiecka 28, Kraków
2. Adres e-mail Sprzedawcy: info@pixelpark.compl
3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 790 600 063
4. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 12:00-22:00
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu oraz składania Rezerwacji, niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c. włączona obsługa plików cookies,
§ 5
Informacje ogólne
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Dokonywanie Rezerwacji poprzez Sklep możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
§ 6
Zasady dokonywania Rezerwacji
W celu złożenia Rezerwacji indywidualnej należy:
1. Wybrać odpowiednią godzinę Rezerwacji będącej przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
2. Wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia. W przypadku usługi takiej jak złożenie rezerwacji, niezbędne jest podanie prawidłowego adresu e-mail celem otrzymania potwierdzenia.
3. Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny)
4. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności,
opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
W celu złożenia Rezerwacji grupowej należy skontaktować się ze Sprzedawcą poprzez e-mail, telefonicznie lub osobiście w miejscu świadczenia usług.
§ 7
Oferowane metody dostawy oraz płatności
1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu/Usługi:
a. W przypadku Rezerwacji – wysyłka potwierdzenia na adres e-mail.
b. W przypadku produktów elektronicznych (voucher/kod rabatowy) – wysyłka na adres e-mail.
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Płatności elektroniczne obsługiwane przez pośredników płatności elektronicznych
(serwis Przelewy24, PayU, etc.) – w przypadku Rezerwacji indywidualnej dokonywanej poprzez Sklep
b. Przelewy bankowe, płatność gotówką lub kartą w siedzibie Sprzedawcy – w przypadku rezerwacji innych niż Rezerwacje Indywidualne dokonywane poprzez Sklep.
3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
§ 8
Wykonanie Umowy Sprzedaży
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Rezerwacji za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.
2. Po złożeniu Rezerwacji, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jej otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Rezerwację w systemie. Potwierdzenie otrzymania Rezerwacji i jej przyjęcie w systemie następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Rezerwacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 1 godziny od zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
§ 9
Prawo odstąpienia od umowy
1. Rezerwacje indywidualne dokonane poprzez stronę internetową mogą zostać
anulowane nie później niż 12 godzin po dokonaniu zakupu, ale nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem zarezerwowanej sesji. W przypadku anulacji w tym terminie, klient ma prawo do zwrotu pełnej kwoty zapłaconej za rezerwację. Aby anulować rezerwację należy skontaktować się z obsługą Sklepu drogą telefoniczną i otrzymać potwierdzenie anulowania rezerwacji.
2. Rezerwacje grupowe wymagają wpłaty zadatku. W przypadku anulowania zarezerwowanej imprezy zadatek przepada. W przypadku zdarzeń losowych istnieje możliwość jednorazowego przełożenia rezerwacji z zachowaniem wpłaconego zadatku.
3. Anulacje rezerwacji dokonywane po upływie wymienionych terminów nie podlegają zwrotowi pieniędzy.
4. Jeżeli klient nie pojawi się na zarezerwowanej sesji w wyznaczonym czasie, a nie dokonał wcześniej anulacji rezerwacji zgodnie z ustaleniami punktu 1, nie przysługuje mu zwrot wpłaconej kwoty.
5. W przypadku awarii sprzętu lub innych nieprzewidzianych okoliczności, Tiperera Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu rezerwacji. W takiej sytuacji klient zostanie poinformowany jak najszybciej, a wszelkie wpłacone kwoty zostaną zwrócone.
§ 10
Odpowiedzialność
1. Tiperera Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, utratę lub kradzież mienia klienta podczas zarezerwowanej sesji.
2. Klient jest odpowiedzialny za wszelkie szkody wyrządzone sprzętowi lub innemu mieniu należącego do Tiperera Sp. z o.o. w wyniku nieumyślnego lub celowego działania.
§ 10
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 11
Dane osobowe w Sklepie internetowym
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym. Dane te są udostępniane w celu prawidłowej realizacji usług określonych w regulaminie.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich edycji, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
6. Dane będą przechowywane przez Sprzedawcę do momentu usunięcia przez niego swojego Konta w Sklepie Internetowym. Usunięcie Konta może nastąpić na żądanie Klienta. W systemach baz danych pozostają tylko dane archiwalne, które według wymogów prawnych będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 10 lat. Po upływie tego okresu dane są nieodwracalnie usuwane lub zanonimizowane.
7. Klient ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
8. Klient ma prawo do przenoszenia danych (w szczególności historii transakcji).
9. Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10. Sklep internetowy przetwarza dane zgodnie z obowiązującym na terenie Unii Europejskiej Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które weszło w życie w dniu 25 maja 2018 roku.
§ 12
Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.